Pages

31 March 2009

Hasil berbudi pada bumi

ekeke.. tu sumer azri nyer kerja.. dia yang sangat rajin mengadap pokok2 bunga tu satu2.. dekat setahun jugak la baru la pokok nenas tu berbuah.. cantik kan?..

From Berkebun

28 March 2009

Projek Jahitan Telekung



Berjaya jugak buat telekung untuk hanis.. besar sket.. tp ok la.. boleh pakai sampai tahun depan.. nnt mama Fara buat yang lain ek.. :*

comey!!

Kain yang extra tu buat skirt.. :)


26 March 2009

Malam yang lapar

Hari ni terasa sangat la letihnyer.. Balik kerja tengok tv.. dalam kul 9 dah tertido dah rasanyer... kul 12 lebih terjaga sebab lapar.. uhuhu.. ye ler.. tido awal sangat.. mana sempat makan.. tadik tak terasa pun lapar.. tanya azri, dia pun nak makan roti jek.. ok ler.. ni lapar malam2 ni nak makan apa plak.. roti mcm tak best jek.. tp memang lapar betul..."abg, ayg lapar la..." azri pun sama... lapar jugak

"ayg,... boleh masak stew tak?... "
uhuhuuuu... stew???
dah la malam-malam buta, request resepi yg pelik2 plak.. tp memang lapar pun.. mmm...
"ok!.. tp ayg masak sup je ler.. nk wat stew tak cukup bahan"
"ok... yey!!"
rebus ayam, masuk rempah2...
tambah sos tiram sket la.. ala2 stew la..
tambah sayur-sayur sket yg ada...
pekatkan sket ngan tepung jagung... siap!
nyum..nyumm...



Nampak tak?.. masih berasap2 lagi!!



selamat ayam setengah ekor.. makan berdua.. malam2 bute....
...
pastu tido balik.... :p