Pages

09 June 2009

Tagged by Jaja

Dah lama tak dapat tag.. yuhuu... syok gak.. memandangkan tengah stuck ngan keje skang nih..

1. Apakah perasaan anda sekarang?
Guilty.. baru makan McD...
Penat.. buat kerja tak siap2...
Excited.. untuk program petang ni..

2. Saya nak makan?
Tengah kenyang giler.. tak leh pk pasal makan..

3. Saya tak suka?
Kerja yang tak siap2.. uhuhu...

4. Impian saya?
Nak jalan2 ke kampung macam kampung Midsomer... Kampung Portwenn Dr Martin.. cantikkkk sangat.. tenang dan aman je...

5. haiwan yg saya tak suka?
yewwww... cicak... lipas terbang..

6. saya harapkan?
Make a better tomorrow.

7. Jika boleh putarkan masa?
Nak jadik baby semula.. comey.. dan bersih!

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
Best mom in the world!

9. Handphone saya adalah sebuah?


10. Saya pernah bercinta sebanyak?
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15....1321432, 1321433....dan seterusnya.. (hari2 berchenta ngan kanda!)

11. eh,soklan 11 ilang kah?hehe.. <-- jaja hilangkan soklan!

12. Kawan-kawan saya?
Yang sentiasa ada...

13. Pernah dikhianati?
Pernah!!! tak kesah pun.. :) hidup lah kamu dalam rasa bersalah kerana mengkhianati orang lain.. yeyyy! (itu pun kalo rasa bersalah ahaha... )

14. Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
Jauhkan diri sejauh2 nyer... nanti ada yang kene makan!..

15. Senaraikan 8 orang untuk di tag?
sumer bloggers yang I FOLLOW!
k amie
jijah
dee
niza
Ennie
Nisha
Isma
Nisah
Dijah

uishh dah terlebih sorang.. boleh la..

No comments: