Pages

28 December 2007

import posting

ada lagi satu posting yang saya nak import masuk ke dalam blogger ni...
ini dari blogger lain... (apsal ek bnyk sangat blog??)
blog yang tu usianya dari end of sept sampai dec iaitu lebih kurang 3 bulan...
dah kene delete dah pun... sama macam blog untuk posting sebelum ni.. dah delete dah...

kenapa ada lebih satu blog?...

sebab saya tak boleh nak decide nak tulis apa.. dan saya tak tau macam mana nak tulis.. macam mana nak mulakan... kadang-kadang nak tulis pasal kerja.. apa perkara-perkara baru yang saya belajar.. apa tasks yang saya kene buat.. macam mana saya handle kerja kerja saya.... jsf, ajax.. hibernate... svn... sumer tu antara menda-menda baru yang saya kene belajar... (orang lain dah tau lama dah...)

macam jsf hibernate sumer tu, niat saya nak tulis semula tutorial dalam bentuk yang paling bodos yang senang nak faham.. konon2 kalo ada orang yang belajar menda yang sama boleh la refer ke blog saya tu.. konon nyer la.. ahaha.. sudahnyer saya sendiri pun tak faham2 apa yang saya buat..

kadang-kadang nak tulis pasal apa yang saya lalui hari-hari.. maksud saya perkara-perkara baik yang boleh beri kebaikan pada orang yang baca blog saya.. tapi.... ehehe... saya pun tak tau apa yang boleh saya share..

sudahnyer blog-blog saya cuma ada satu dua posting... nak tambah posting baru, tak selera dah.. start blog lain plak... mana yang saya ingat, saya delete dah.. mana yang tak... nasibler....

p/s #1 "blog2 lain sebelom ni sumer saya hide identiti saya...tapi rasa susah plak... sebab... tak tau.. tak de sebab..."

p/s #2 "posting yang saya nak import tu nnt la saya update, sebab perlu buat suntingan sket.... :p"

No comments: