Pages

28 December 2007

friendster

setelah sekian lama dijemput oleh rakan2, baru hari ni tergerak hati saya nk create friendster account... ahaha.. ntah apa mimpi... syok tengok member sblh dok crawl friendster kawan-kawan dia yg jugak kawan-kawan saya..

antara friendster terawal yang saya tengok ialah friendster adik2 saya yang nmpk sangat keremajaannyer.. eheh.. (saya pun masih remaja lagi tau.. cuma kematangan tu lebih sket.. chehh)

tak tergerak langsung nak create friendster sbb dalam kepala ni pk "ala.... friendster ni untuk budak-budak skola jek..."

tapi bila tengok member sebelah ni tengok gambar2 terbaru member-member lama kitorang rasa rugi plak tak join.. walaupun kawan-kawan sumer jauh, (ada je yang dekat sebenarnya cuma tak berkesempatan nk jumpa..) tapi bila tengok gambar2 terbaru dalam friendster rasa macam dekat jek...

selesai je create account, import kawan2 yang ada dalam address book mail gmail dan yahoo... chehh!! sumer orang dh ada friendster.. patutla fotopage masing-masing dah tak update.... ketinggalan sungguh.. rugi rasanyer...

ok la.. after few hours dapat la 10 orang member... uhuu.. tengok orang lain dh berpuluh2... beratus2.. bila la diorang nk ngaku saya ni pun salah sorang kawan diorang...

gambo tak upload lagi.. sebenarnya kamera pun tak dak lagi.. kamera sedia ada tak memuaskan ati... sabo je la ek?..

bagus jugak friendster ni...

1 comment:

Anonymous said...

Kak farah, roza ni dr alam hamil.com. Nak tanya apa id friendster akak?? Nak add ni...