Pages

15 January 2009

Tukar theme

Uhuu.. jeles sungguh tengok theme baru Jijah Dah lama dah teringin nak buat theme sendiri.. tapi biasaler.. alasan lapuk.. 'tak cukup masa'

cantik tak theme yang baru ni?.. setelah puas browse carik free theme.. berkenan dengan yang ni... simple je..



Tepek gambar kat sini mana la tau esok lusa dah tuko theme lain plak.. Dari pagi dok mengerjakan blog ni... cukuplah.. kalo ikut hati sampai ke besok tak siap2 lagi.. :)

Cuma ada sket2 yang nak kene customize.. tengoklah kalo rajin.. :)

source: blogandweb

2 comments:

siti said...

hahahaha......letak la chatbox..drnsng nk tinggsl mesej

faraazri said...

dulu dah letak dah... tp tak de pun orang tinggal msg?.. ekekek...