Pages

06 October 2011

My first tooth



See!! Gigi dh terkeluar sket dah.. Sikit sangat sebenarnya. Tak nampk pun dlm gambar.. ehehe.. tapi mummy terlebih xcited, post la jugak ek?.. ahaha..
Ukasyah start teething lama dah.. tapi perasan bengkak kat gusi tu dalam dua tiga minggu lepas.. cuma minggu ni dia terlebih menggigit pulak..

Lagi satu, vocab Ukasyah dah makin banyak dah.. dah start bunyik yang susah-susah pulak tuh.. dua hari lepas, Voooddd.. dok ulang vood tu je la.. semalam banyak main dengan huruf W, D, L.. Buat bunyi voood... wooodd.. doodaaa doodaaaa.. buuulaa... ahaha.. bukan daddy.. tp doodaa ya kawan-kawan.. :p makin meriah lah hidup mummy lepas ni..

Posted via Blogaway

1 comment:

zulhilmi tempoyak said...

hihi...that is the best moment and a starter 4 human being kn...;)