Pages

28 February 2011

Weekend buat apa?

Alhamdulillah.. tak putus2 orang datang melawat mak.. rasanyer setiap minggu mesti ada pelawat.. tak kira orang jauh ke dekat... jiran-jiran dari Sungai Petani pun ramai yang dah datang.. ada yang dah datang berkali-kali dah... terkejut tengok perubahan mendadak mak.. dari boleh bercakap, masih boleh melawak lepas operation... sekarang terbaring lesu aje...

Ada juga yang rajin hantar wakil.. anak-anak yang ada dekat-dekat sini disuruh tengok perkembangan mak.. alhamdulillah... setiap kali orang datang, mak respon baik... paling kurang mengangguk bila ditanya... seronok agaknya orang semua ingat kat dia.. kami pun tumpang seronok tengok mak... kadang-kadang nampak mak cuba nak bercakap.. cuma tak berdaya.. cepat letih dan berselang seli terjaga dan lena..

Semoga dengan kehadiran saudara mara, jiran-jiran, sahabat handai jauh dan dekat diiringi doa dan keberkatan untuk kami sekeluarga.. semoga semua urusan berkaitan mak dan kami sekeluarga dipermudahkan Allah...  insyaAllah..

*Sabtu lepas checkup, ikut ckp Dr, tak lama lagi dah... tinggal dua tiga minggu je lagi.. will miss this beautiful journey of pregnancy... rasa baby kicking,.. respon dari dalam... ouhh... harap-harap ada lagi la rezki kami..

**Bila fikirkan pasal due date yang dah dekat, mesti terfikir cam ner la kanda nak handle urusan rumah sorang-sorang... ouhh pity him.. :(

No comments: